MyPlan, het online platform voor Plan Ouders

hero_image

Via MyPlan kan je de jaarverslagen lezen over de evolutie van jouw Plan Kind en meer te weten komen over de projecten van Plan in zijn of haar regio.

Zo ontdek je welke impact jouw bijdrage teweegbrengt.

Je kan er ook je persoonlijke gegevens terugvinden én wijzigen, bijvoorbeeld je adres. Als je in aanmerking komt voor een fiscaal attest, dan vind je dat ook terug in je account.

Tot slot blijf je via je account ook op de hoogte van de actualiteit en onze verhalen over Plan Ouderschap. Je ontvangt een e-mail telkens er nieuwe informatie beschikbaar is op je persoonlijke account. Hou dus zeker je e-mail goed in de gaten.

MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen.

Als Plan Ouder, heb je de mogelijkheid om je Plan Ouderschap(pen) te volgen in je persoonlijke account, MyPlan

 

FAQ MYPLAN

HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN ?

WAT KAN IK DOEN MET MIJN ACCOUNT EN WAT VIND IK ER TERUG?

Dankzij het MyPlan-platform kan je:

  • Al je informatie over je plan Ouderschap altijd gratis raadplegen en downloaden zolang je Plan Ouder bent van een kind.
  • Je persoonlijke en financiële gegevens bekijken.
  • Fiscale attesten downloaden als je daarvoor in aanmerking komt.
  • Bepaalde persoonlijke gegevens wijzigen, bijvoorbeeld je adres.
  • Contact met ons opnemen met vragen over je Plan Ouderschap.
  • De actualiteit en onze verhalen over Plan Ouderschap volgen.

MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen.

BEN IK VERPLICHT EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN?

We raden je sterk aan om meteen een account aan te maken. MyPlan is eenvoudig en efficiënt en helpt ons tijd en middelen te besparen die we kunnen inzetten voor de toekomst van de kinderen. Het is echter niet verplicht een account aan te maken. Doe je dat niet, dan blijft de informatie over jouw plan ouderschap toegestuurd zoals voorheen.

HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEBRACHT DAT ER NIEUWE DOCUMENTEN BESCHIKBAAR ZIJN IN MIJN ACCOUNT?

Je ontvangt een e-mail telkens er nieuwe informatie beschikbaar is in je persoonlijke account. Hou je e-mail dus zeker in de gaten.

IK HEB NOG GEEN REGISTRATIE-E-MAIL ONTVANGEN OM MIJN MYPLAN-ACCOUNT AAN TE MAKEN

Heb je even in je SPAM-folder gekeken? Als je de e-mail nog niet gevonden hebt, raden we je aan om na 30 minuten nog even te kijken. Nog steeds niets ontvangen? Neem contact op met ons team via MyPlanSupport@planinternational.be.

DE LINK OM MIJN ACCOUNT AAN TE MAKEN WERKT NIET

Neem contact op met ons team via MyPlanSupport@planinternational.be


Moreover, as a project donor you also support the fight against genital mutilation, child marriage and pregnancies at a young age. In addition, you give young people, especially girls, the opportunity to learn to stand up for their rights, to break sexist stereotypes and to enable social and political change in their communities. Children and young people are determined to protect their rights and fight against the discrimination and stereotypes that limit their future.

HOE KAN IK ME AANMELDEN WANNEER IK MIJN MYPLAN-ACCOUNT HEB AANGEMAAKT?

Wanneer je je MyPlan-account hebt aangemaakt, kan je je aanmelden door je identificatiegegevens in te voeren op My Plan. Opgelet: na 10 aanmeldingspogingen met een fout e-mailadres of wachtwoord, wordt je MyPlan-account geblokkeerd. Neem contact met ons op om je account de deblokkeren.

IK BEN HET E-MAILADRES VERGETEN WAARMEE IK MIJN ACCOUNT HEB AANGEMAAKT. WAT MOET IK DOEN?

Je login is het e-mailadres dat je opgaf bij je inschrijving en waarop je al onze digitale communicatie ontvangt (nieuwsbrief, ..). Neem contact op met ons team via MyPlanSupport@planinternational.be 

IK WIL HET E-MAILADRES VERANDEREN DAT IK GEBRUIK OM ME AAN TE MELDEN. KAN DAT?

Wil je jouw e-mailadres veranderen? Neem contact op met onze service via MyPlanSupport@planinternational.be.

MIJN E-MAILADRES IS AL GELINKT AAN HET PLAN OUDERSCHAP VAN IEMAND ANDERS. WAT MOET IK DOEN?

Plan Ouderschappen die aangegaan zijn met hetzelfde e-mailadres zullen niet worden opgenomen in hetzelfde account. Neem contact met ons op als je een nieuw account wil aanmaken met een ander e-mailadres. Opgelet, je zal een nieuw MyPlan-account moeten aanmaken en de stappen volgen in de registratie-e-mail die je van ons hebt ontvangen.

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN

Geen paniek! Je kan gemakkelijk je wachtwoord opnieuw instellen. Hiervoor voer je je e-mailadres in op de aanmeldingspagina (https://www.myplaninternational.be/_hcms/mem/login?) , en vervolgens op "Wachtwoord vergeten". We zullen je een e-mail sturen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. De reset link is 24u geldig na verzending

IK HEB DE E-MAIL OM MIJN WACHTWOORD OPNIEUW IN TE STELLEN NIET ONTVANGEN

Heb je in je SPAM-folder gekeken? Als je de e-mail nog niet gevonden hebt, raden we je aan om na 30 minuten nog even te kijken. Nog steeds niets ontvangen? Klik nogmaals op “Wachtwoord vergeten”, want het kan zijn dat er iets fout is gegaan. Geen e-mail te bespeuren? Neem contact op met onze service via MyPlanSupport@planinternational.be

IK HEB VRAGEN OVER MIJN PLAN OUDERSCHAP. MET WIE KAN IK CONTACT OPNEMEN?

Vragen over je Plan Ouderschap? Raadpleeg onze veelgestelde vragen of neem contact op met ons team via bno.sponsorship@planinternational.be. Vermeld je voor- en achternaam en je Plan Oudernummer zodat we je snel kunnen helpen

HOE GAAT PLAN INTERNATIONAL BELGIË OM MET MIJN GEGEVENS?

Plan International België is verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens en kan de verwerking ervan ook opdragen aan externe verwerkers. In beide gevallen nemen we alle nodige maatregelen om jouw veiligheid en privacy te waarborgen. Zo zullen we jouw gegevens nooit aan derden doorgeven, behalve aan externe verwerkers waar we mee samenwerken, of tenzij er een gerechtelijk bevel is uitgevaardigd om gegevens te bekomen.

Wij behandelen jouw gegevens op een veilige manier en maken gebruik van diverse beveiligingstechnologieën en -maatregelen om jouw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, gebruik, verlies of openbaarmaking.

Zijn jouw gegevens onjuist? Dan kan je contact opnemen met ons Donor Support team via info@planinternational.be. Zij zullen jou met plezier verder helpen. Wil je jouw gegevens verwijderen of heb je andere vragen rond jouw privacy? Dan kan je daarvoor contact opnemen met ons via privacy@planinternational.be of je kan ook bellen naar het nummer 02 504 60 00. 

IS DE PRIVACY VAN ALLE PLAN KINDEREN VOLDOENDE BESCHERMD?

Zodra je Plan Ouder wordt, ontvang je een dossier met de concrete situatie van jouw Plan Kind en meer informatie. Maar die informatie blijft tussen jou en je Plan Kind en publiceren wij nergens. We vragen aan jou om deze informatie ook niet te delen op het internet. We verwerken alle gegevens overeenkomstig de wetgeving en alleen met expliciete toestemming. De privacy van Plan Kinderen én Plan Ouders is essentieel in het Plan Ouderschap.